Wersja sterowników TECH-320 OBD zawiera wszystkie funkcje i zabezpieczenia standardowych wersji sterowników TECH-320, gwarantując doskonałą jakość i osiągi. Dodatkowo seria TECH-320 OBD komunikuje się z protokołami CAN (11/500; 29/500; 11/250; 29/500), ISO 14230 slow, ISO 14230 fast, ISO 9141. Do połączenia z instalacją samochodu wykorzystuje się te same przewody niezależnie od wykorzystanego protokołu. Kolejnym atutem jest możliwość wykorzystania sterownika jako skanera OBD, dzięki któremu prócz odczytu korekt i błędów można sprawdzić, udostępniane przez sterownik OBD, parametry pracy pojazdu.
TECH-320 OBD po połączeniu się z systemem diagnozy pojazdu, zbiera mapy wartości korekt czasu wtrysku na benzynie i gazie. Po włączeniu adaptacji OBD system samoczynnie modyfikuje skład mieszanki, aby odchylenia pomiędzy mapami zmniejszyły się do zera, czyli do idealnego ustawienia auta. Funkcja zaawansowanej autoadaptacji gwarantuje bezproblemowe działanie instalacji gazowej, monitorując bieżącą pracę systemu oraz korygując czasy wtrysku gazu.
UWAGA! Sterowniki serii TECH-320 OBD nie obsługują protokołów J1850 PWM i J1850 VPW (grupa CHRYSLER, FORD, GM). Protokoły te można rozpoznać po obecności pinu 2 lub pinów 2 i 10 w gnieździe OBD. Dlatego też do pojazdów z protokołami J1850 PWM i J1850 VPW należy zastosować sterownik TECH-224 lub sterowniki serii TECH-320 z zewnętrznym modułem diagnozy i komunikacji Scanner TECH-OBD.