TECHTronic 2.0 ma zastosowanie w samochodach, które nie mają podciśnienia w kolektorze przez co sterowniki TECH nie są w stanie odczytać sygnału obciążenia i dlatego niemożliwe jest stworzenie mapy czasów wtrysków gazowych. Takie zjawisko zachodzi tylko w silnikach typu Valvetronic (BMW) i MultiAir (Fiat). Moduł współpracuje z przepływomierzami cyfrowymi i analogowymi. Konfigurowalny jest za pomocą dedykowanej aplikacji na PC.
TECHTronic 2.0

TECHTronic 2.0 to urządzenie, które zmienia napięcie z przepływomierza na napięcie w innym zakresie (U/U) lub częstotliwość przepływomierza cyfrowego na odpowiadające tej częstotliwości napięcie (F/U), względem zadanej charakterystyki.
Specyfikacja techniczna:
- Nowa wersja emulatora TECHTronic
- W pełni konfigurowalna z PC charakterystyka wejściowa i wyjściowa
- Konwersja sygnałów przepływomierzy dla systemów Valvetronic
- Przetwornik sygnału cyfrowego na analogowy
- Umożliwia konwersje sygnałów każdego typu przepływomierza z cyfrowym sygnałem wyjściowym jako częstotliwość lub wypełnienie impulsów
- Wiązka podłączeniowa w zestawie